Om os

Kørelærere

Mød kørelære

Britta Kristensen

Jeg er kørelærer til bil og motorcykel, og ejer af Herning Køreskole. Jeg er 60 år gammel og mor til 3 voksne børn. En datter og 2 sønner. Derudover har jeg 4 børnebørn. Jeg har også en bonussøn og et bonus barnebarn.

Jeg er vant til at arbejde med mennesker, især unge mennesker. Da mine børn var små, Gik jeg hjemme hos dem. Samtidig var jeg aflastningsmor for et par børn. Før jeg blev kørelærer i 2004, solgte jeg is og chokolade i ca. 9 år hos Frellsen Chokolade i Herning.

Jeg er rolig og tålmodig. Jeg råber aldrig af eleverne. Er der et problem, tager vi en snak om det. Hvis du ønsker at hygge dig, samtidig med at du bliver en mere og mere sikker trafikant, så meld dig roligt til.

Vh. Britta Kristensen.

Mød kørelære

Bjarne Sørensen

Jeg er kørelærer til bil storvogn og motorcykel. Jeg kører ind imellem for Herning Køreskole. Jeg er 66 år gammel. Far til en søn og Farfar til en pige. Derudover er jeg bonusfar til 2 sønner og en datter og bonusbedstefar til 4 børnebørn.

Der er et par grunde til at jeg valgte at blive kørelærer. En af dem er, at jeg på et tidspunkt stoppede som håndboldtræner efter ca. 20 år. Jeg var ikke klar over, at jeg ville savne omgangen med de unge mennesker så meget. Jeg er stille og rolig. Har ry for at have humor. Jeg kører i samme ånd som Britta. Er der et problem, så taler vi om det. Derfor kan du regne med, at der aldrig vil blive råbt efter dig.

Vh. Bjarne Sørensen (BS)

Herning Køreskoles biler

BMW 318D

Toppen af køreglæde.En bil der både er sjov og nem at køre. Denne bil emmer af tysk kvalitet. Det mærker man bl.a. i det super præcise gearskifte og den meget behagelige styring. Med en meget rummelig kabine kan alle finde en rar siddestilling.

For de mere nørdede er her lidt facts om bilen:

Vi er meget flexible

Kørsel

Kørelektionerne aftales individuelt fra gang til gang. De bliver som regel aftalt en uge forud. De vil blive lagt imellem teoriaftnerne. Det vil sige, at hvis der er undervist i højresving i teori, så kører vi højresving i skolevognen før næste teoriaften.

Men først venter kravlegården. Al køreundervisning starter på et køreteknisk anlæg, hvor du lærer en bils funktioner grundigt at kende. Derefter begiver vi os ud i den virkelige verden … i et tempo der tager hensyn til den enkelte elev.

Vi er meget flexible ang. kørsel.

Send os en forespørgsel